2013. szeptember 5., csütörtök

Ha sokáig nem írok, elfelejtem, hogy jutok be az írófelületre. Ez az egyik oka, hogy miért nem írtam ilyen sokáig. A másik, hogy mostanában igen aluszékony vagyok, későn kelek, így nincs időm írni, mert napközben Z. könyvét írjuk. Már alig várom, hogy vége legyen!!! Nincsen életem... csak ez a nyavalyás könyv. A technika is állandóan felmondta a szolgálatot, rém bosszantó volt, a végén kiderült (?), hogy a klaviatúra dobta be a törölközőt, az fagyott le állandóan. Z. ordított, én ordítottam, szóval remekül megvoltunk, szerelő jött, csinált valamit, én fizettem (sírtam).... közben befőztem, ágyneműt húztam, háztartottam, és kapkodtam, hogy ha jön az "ihlet" készen álljak... Tegnapelőtt fel is akartam mondani egy ötsoros német nyelvű könyvcím legépelése után. Sajnos felmondásomat a Rabszolgatartó nem fogadta el. Rabszolgatartó (lánykori nevén Z.) is alig várja már, hogy a "Nagy mű" végére érjünk, de ez olyan mint egy foghúzás, ha már félig kihúzták, nem hagyod ott a fogorvost... bármennyire is szeretnéd.
Ja, az kész haszon, hogy olvasod mások blogját, mert egyik kedvencem blogjából elindulva jöttem rá, hogy hol is az írófelületem.(A kedvenc blogját azért szeretem, mert olyanok mint a Fehérvár áruház: ott mindig történik valami!! Sok gyerek, sok macska, sok kaland, és mióta Kajla nevű gyermek bevonult a koleszba bizony ritkásabban olvashatunk róla, pedig mennyire feldobta a napjaimat.)
Holnap a hálóban parkettázás, mert R-nek annyira kijött az allergiája, asztmája, hogy muszáj. Tegnap ruhásszekrényt pakoltunk (ki), ma a rengeteg könyvet kell elrakni valahova, hogy ne legyen útban... jaj, szegény fejem, világgá akarok menni!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése