2013. május 6., hétfő

Olyan régen írtam már, hogy teljesen elfelejtettem, hogy kell visszajutni az írófelületre. Mostanában nagyon be vagyok fogva, cefetül haladunk a nagy művel (már a 85. oldalon tartunk), lesz vagy 500.(!!!) Egyre jobban gépelek, de még 10 ujjal nem megy (de kár). Ja, és megint vagy 3 napig nem volt internetem... ma estére oldódott meg a dolog (több felvonásban). Kicsit bosszantó, hogy valami titokzatos ok miatt két-három havonta az internet szabadságra megy.  Én vajon mikor megyek és hova szabadságra? Igaz, most nincs időm semmire, az imádott háztartási teendőkkel is elmaradtam (na ezt azért kibírom), csak a gond, hogy a gép előtti sok ülés miatt elfárad a szemem, és olvasni már sokszor nem tudok. Na ez már szomorú!
Csók mindenkinek, azért ti írjatok, mert olvaslak benneteket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése